arkas

Konteyner Taşımacılığı (Arkas)

Birden fazla Acenteciliği bulunan Arkas Holding’de farklı operasyonel sistemleri standart bir yazılım implementasyonu ile birleştirmek; farklı bölüm ve departmanlara ait iş süreçlerini standartlaştırmak ve basitleştirmek; Holding bazında konsolide raporlara ulaşmak ve karlılık-maliyet raporlamaları alabilmek için SAP Acenteler Çözümü Projesi uygulanmıştır.

Acente Çözümünün İçeriği:

 

Faturalama Süreci:

  • Farklı operasyonel sistemlerde sektöre ait dataların SAP sistemine aktarılmasını sağlayan entegrasyon programlarının yazılması
  • SAP Satış dağıtım modülünün sektöre özel süreçleri karşılayacak şekilde geliştirilmesi
  • İthalat-İhracat süreçlerinin yürütülmesi
  • Manifesto ve konşimento bilgilerinin SAP sistemine aktarımı ve raporlaması

 

Satınalma Süreçleri:

  • Tedarikçilerden gemi için satınalımların takip edilmesi ve raporlanması
  • Gelir-gider karşılaştırmasının anlık yapılmasını sağlayan rapor yazılımları

 

Mali İşler:

  • Mali Muhasebe & Yasal Raporlar
  • Alacaklar Muhasebesi
  • Borçlar Muhasebesi
  • Defteri Kebir
  • Duran Varlıklar

İnsan Kaynakları:

  • Organizasyon Şeması
  • Personel Özlük Bilgileri
  • Gemi çalışlanlarına özel geliştirmeler

 

Yönetim Raporlamaları:

  • Konteyner, bölge, liman bazında karlılık ve maliyet raporlamaları
  • Her bir şirketin ayrı ayrı mizan, bilanço, gelir tablosu almasının yanısıra konsolide Holding raporlarının da alınması
  • Sektöre özel pek çok çıktı ve datanın SAP üzerinde tutulması ile operasyon ile mali işler süreçleri entegrasyonu
  • Şirketlerin birbirleri ile olan faturalaşmaları entegrasyonlar ile otomatikleştirilmesidir.

 

 

arkas
arkas
© 2017 Navigator İş ve Bilgi Yönetimi Hizmetleri A.Ş
arkas