arkas

CRM

 

 (Customer Relationship Management-Müşteri İlişkileri Yönetimi)

SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) şirketleri müşteri değeri yaratma ve kârlı büyüme sağlama konusunda yetkinleştiriyor. Çözüm, ön ve arka ofis işlevlerini tek, müşteri odaklı bir işlem haline getiriyor. Ayrıca çeşitli veri kaynaklarından ve iş süreçlerinden elde edilen, kişiye özgü bilgileri sunarak çalışanlar, iş ortakları ve müşteriler arasında işbirliği sağlıyor.

 

SAP CRM çalışanlarınızı, iş ortaklarınızı, süreçleri ve teknolojiyi kapalı devre bir müşteri etkileşim döngüsü içinde birbirine bağlayan tek CRM çözümüdür. Böylece aday müşterileri sizinle ilk kez alışveriş yapan alıcılara, sizinle bir kez alışveriş yapmış alıcıları da sürekli müşterilere dönüştürebiliyorsunuz. Bu çözüm, pazarlama planlaması, kampanya yönetimi, tele satış, aday müşteri oluşturma ve müşteri segmentasyonu gibi ihtiyaç duyduğunuz tüm özellikleri ve işlevleri size sunarak müşteri ilişkilendirme (engagement) döngüsünün her aşamasında yanınızda yer alıyor.

SAP CRM ayrıca gerçek zamanlı kullanılabilirlik kontrolleri, ilgili kişi yönetimi, faturalama yönetimi, siparişi yerine getirebilme görüntülemesi ve sipariş izlemesine olanak tanıyor. Bütün bunların yanı sıra SAP CRM ile müşterilerinizle (müşteri etkileşim merkezi, Web temelli müşteri selfservisi özellikleri, hizmet ve şikayet yönetimi, saha hizmeti ve dağıtım, yönetim gibi) tüm kanallar aracılığıyla sürekli bir biçimde ilgilenebiliyorsunuz.

                

 

mySAP CRM Temel Özellikleri

Pazarlama: SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) pazarlama planlaması, kampanya yönetimi, e-pazarlama, aday müşteri yönetimi ve müşteri segmentasyonu için ihtiyaç duyulan araçları sunar. Çözüm, sipariş verme aşamasından nakliye ve faturalamaya kadar müşteri ilişkilerinin tamamını izlemek ve analiz etmek için ihtiyaç duyduğunuz herşeyi sunarak karmaşık entegrasyon sorunlarını ortadan kaldırır.

Satış: Satış kuruluşlarına satış ekibi verimliliğini en üst düzeye çıkarmak için ihtiyaç duydukları özellikleri vererek satış döngülerini kısaltır, kısa sürede gelirleri artırır ve müşteri bağlılığını destekler. Çözüm satış kuruluşunun tutarlılıktan, tahmin edilebilir olma özelliğinden ve verimlilikten faydalanmasını sağlayarak aday müşterilerin kârlı müşterilere dönüşmesini sağlayabilir.

 

Hizmet: mySAP CRM Service senaryolarını kullanarak satış sonrası müşteri memnuniyetini ve geriye dönük raporlamalarla ürün kalite en üst düzeye çıkarabilir. Ürünlerle ilgili servis taleplerini en uygun servis elemanına yönlendirip ve servis işleminin statü yönetimi sağlar, ürünlerle ilgili yaşanan arızalar, ürünlere ve ürün komponentlerine yapılan hizmetler takip edilebilir ve raporlanabilir. Web tabanlı arayüzlerle müşterilerin kolayca servis talebinde bulunmalarını sağlar, müşterilerin sorun-çözüm veritabanından yararlanmasıyla iş yükünü azaltır, ürünlerin lokalizasyon ve ayrıntılı garanti yönetimini  gerçekleştirir. Hizmet sözleşmesi mantığıyla düzenli ve güvenilir hizmet anlayışı sağlar.

Analitik İçerikler: SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) şirketlere müşteri ilişkilerini ölçme, tahmin etme, planlama ve optimize etmede olanak tanıyan geniş çaplı analitik içerikler ve uygulamalar sunar. Müşteri etkileşimlerini, iş süreçlerini ve pazarda ortaya çıkan fırsatları analiz edip elde edilen bilgilerle müşteri odaklı işlemleri daha iyi bir hale getirme fırsatı sunar.

 

Uygulamalar: SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) şirketlerin saha işlemlerini yürütmek için gerekli tüm özellikleri ve işlevleri sağlar.

 

E-ticaret: SAP CRM şirketlere interneti hem müşteriler hem de tüketiciler için kârlı bir satış ve etkileşim kanalı haline getiren bir e-ticaret platformu sunar. Böylece şirketler müşterilerine kişiye özgü hale getirilmiş Web deneyimleri ve uygun selfservisler sunabilir. Bu çözüm aracılığıyla şirketler, bir yandan satış ve hizmet işlemlerini tamamen entegre bir Web kanalı aracılığıyla güçlendirirken bir yandan da işlem giderlerini ve müşteri hizmet çağrılarını azaltırlar.

 

İletişim Merkezi: SAP CRM ile tele satış, tele pazarlama ve müşteri hizmetleri ve desteği için bir işbirliği ve iletişim platformuna sahip olur. Müşteriler ne şekilde iletişime geçiyor olurlarsa olsunlar, operatörler (agent) taleplerini kısa sürede ve tutarlı biçimde yerine getirebilirler. SAP CRM etkileşim merkezi, yöneticiler ve operatörlerin tüm müşteri etkileşimlerine erişmesine olanak tanıdığı için müşterilerin kazanımı ve müşterilerle uzun süreli çalışma hedefleri şirketin gelir ve gider hedefleriyle uyumlu hale getirilebilir.

 

Kanal Yönetimi: SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) müşteriler ve iş ortakları aranısındaki ilişkileri yönetme olanağı vererek kanal ortaklarının daha etkili satışlar yapabilmesi için gerekli zemini hazırlar. Çözüm, iş ortaklarıyla ilgili tüm bilgilere erişim sağlayarak tüm satış kanallarından gelen talepleri tahmin etmeye ve tanımlamaya olanak tanır.

 

 

 

arkas
arkas
© 2017 Navigator İş ve Bilgi Yönetimi Hizmetleri A.Ş
arkas