arkas

Captiva

EMC Captiva tarama teknolojilerini kullanarak, organizasyonların en önemli değerlerinden olan bilgilerini işlemek için tasarlanmış tam bir belge tarama ve aktarma çözümüdür.

 

Verilerin manüel olarak işlenmesi, gereksiz yüksek maliyet ve zaman kaybını beraberinde getirir. EMC Captiva, verileri otomatik olarak algılamayı sağlayan OCR (Optik Karakter Tanıma) ve ICR (Akıllı Karakter Tanıma) teknolojilerini kullanarak, veri tabanına aktarılması gereken alanların otomatik olarak algılanmasını sağlar ve hatalı işlem yağma ihtimalini en aza indirir.


EMC Captiva müşterilerine süreçlerini istemcide çalıştırmalarını sağlayan gerçek bir istemci/sunucu yapısı sunar. Web tabanlı dağıtık kontrol sistem yapısı ile verileri otomatik olarak uygun istemci iş istasyonlarına yönlendirerek iş yükü dengelemesini sağlar. %100 ölçeklenebilir bir yapı sunması ile departmantal düzeyde kullanılması planlanabilir. Windows Platform (XP,2000,2003) üzerinde çalışabilen bir sunucuya sahiptir ve arıza anında başka bir sunucuda çalışma ihtiyaçları için Encrypted File Systems (EFS) ve Microsoft Clustering Services’ i destekler. Sahip olduğu modüllerin tamamı organizyonların ihtiyaçları doğrultusunda belirlenir . Türkçe dil desteği sunan Captiva, SAP ve Oracle gibi 100’ den fazla ERP ve finans sistemleri ile entegre olarak çalışabilen bir yazılımdır.

 

 

Kimler Kullanabilir

1979 yılında kurulan EMC müşterilerine çok geniş kullanım alanı sunmakla beraber, kurulduğu yıldan bu yana dünyanın en büyük telekomünikasyon, banka ve finans kuruluşlarına, havayolu ve taşımacılık firmalarına, Internet servis sağlayıcılarına, eğitim kurumları ile bölgesel ve ulusal kamu kuruluşlarına (nüfus müdürlükleri, istatistik kurumları gibi), market zincirlerine kurumsal bilgi depolama sistemleri, yazılımları ve servisleri alanında hizmet veriyor.

 

Faydaları

Manüel iş gücünü azaltır zaman ve para tasarrufu sağlar.
Belgelerin işlenme süreçlerini ve maliyetleri azaltır.
Yatırımın kısa sürede geri dönüşümünü sağlar.
Tüm bilgiler için tutarlı ve entegre bir arşivleme ve belge erişim yaklaşımı getirir.
Verileri işe hazır içeriğe dönüştürerek maliyetleri azaltır.
Bilgilerin doğruluğu sağlanarak, müşteri hizmetlerini düzeltir.
Organizasyonlara özelleştirilmiş tarama ve aktarma seçenekleri sunar.
Bilginin her zamankinden daha verimli bir şekilde saklanmasını, erişilmesini ve dağıtılmasını sağlar.
Türkçe dil desteği sunar.
Operatör gücünü en aza indirerek, kullanımı çok kolay arayüzler sunar.

 

Doküman yönetimi probleminin doğurduğu maliyetler; tipik bir organizasyonda yıllık:

Kararların 95% ‘i kağıt üzerinden yapılır.
Tipik bir organizasyon şirketi 200–300 doküman türü ile çalışır.
Çeşitli nedenlerle her bir dokümandan 19 kopya alınır.
Herbir dokümanın dosyalanması için £10 maliyet getirir.
Kaybolan her bir dokümanın aranması £70 maliyet getirir.
Her 20 dokümandan biri kaybolur.
Kaybolan dokümanların yeniden oluşturulması için 25 saat harcanır.
Her bir faturanın işlenmesi £12 maliyet getirir. Bu da doküman işlemenin 70% ini oluşturmaktadır.

 

arkas
arkas
© 2017 Navigator İş ve Bilgi Yönetimi Hizmetleri A.Ş
arkas